Když klouby kvílí, i policistovi.. coby i PendoLíní.. MUSO_LÍNÍ..


Řekl **Mi** dnes:
,,JMÉNEM ZÁKONA"..
PREJ že muž ,,zákona"
městské policie Praha, s identifikačním číslem svým MP PRAHA: 3247.

To po té, co jsem se dnes zas vypravil na byciklu, skládačce, s baterkou, která Mi vzhledem k Mému ZDRAVÍ ZNAČNĚ PODLOMENÉMU I Z PŘEDCHOZÍCH LET, VELMI POMÁHÁ, ABYCH SE NĚKAM DOSTAL, ABYCH I LECCOS VIDĚL.. PĚŠKY BYCH TOHO TOLIK NEUŠEL, A V MHD TÓ NENÍ TOTÉŽ.. tedy dnes zase včetně cesty metrem, na Lanovku a na Petřín, abych tam udělal pár fotek nějaké, sem tam hezké, i s Modrým z NEBE, KVĚTINKY. 
Projíždím při tom ze stanice Metra I. P. Pavlova směrem z kopečka, jezdím bezpečně, pomaleji i nežli krokem, pokud to zrovna s ohledem na svou bezpečnost cítím, že je nutno jet po chodníku.. Takto jezdím na skládačce po i Praze od Mých cca 10ti Let.. no, tenkrát baterie ke kolům nebyly, aby kola díky nim sama si takřka jezdila..
A dnes se dozvídám, na Karlově náměstí v parku v Praze, při této Mojí cestě, od tamní hlídky policejní.. ŽE jízdní kolo mám cituji policistu: ,, jako AUTO", tedy že s ním mohu jezdit pouze po silnici. Má odpověď byla jednoznačná: "Nenechám se zabít kdekým za volantem, když cykloztesky v Praze jsou nedostatečné.
NO, na Petříně jsem vyfotil pár hezkých květinek, / převyprávěl Jsem tamnímu službukonajícímu dispečerovi Dopravního podniku Praha do okénka v jeho služebním vozidle historku nedávnou z toalet na stanici metra I. P. Pavlova, kdy Mi toaletářka odmítala na místě za dveřmi dostatečném, u vchodu, za wc pro invalidy, nechat zaparkovat na chvilku Můj bycikl, se slovy, že jsem dobytek, a ať Mi kolo ukradne feťák, kterej, doufá, že půjde okolo, a že jsem čůrák, a zase dobytek. ( Celou tu situaci Mám nahráno na videu, ona to ví, řekl jsem jí to. To třeba pro případ, že by si tu scénku chtělo shlédnout vedení třeba Dopravního podniku.. No, zaplatil jsem, tuším 20,-korun (CZK) za použití WC, kolo Mi nikdo neukradl, a pokračoval jsem si v cestě.. /

.. a jedu tedy z Petřína, dnes, dolů, z kopečka, kolem Pražského hradu, a Nerudovou ulicí se držím běžícího dolů páru, a jedu jako obvykle krokem, místy spíše jdu nežli jedu, mezi Lidmi i na Karlově Mostě.. TO SKLÁDAČKA VELMI DOBŘE UMOŽŇUJE..NA KARLOVĚ MOSTĚ VIDÍM NAPROTI SOŠE JEŽÍŠE KRISTA KLEČET MLADOU ŽENU SE PSEM, ŽEBRAJÍCÍ ..S HLAVOU AŽ TÉMĚŘ NA ZEMI.. 
LOVÍM V KAPSE ALESPOŇ PÁR DROBNÝCH.., UPADLA MI PŘI TOM LOVENÍ Z KAPSY NA ZEM ROUŠKA, PODÁVÁ MI JI TAMNÍ PRODAVAČ OBRÁZKŮ, PODĚKOVAL JSE MU, PODÁVÁM MU DEZINFEKCI NA RUCE, CHVILKU SE SPOLU BAVÍME..DO ROZHOVORU ZEZADU MI VSTUPUJE STRÁŽNÍK MĚSTSKÉ POLICIE Č. 3247..SKÁČE NÁM DO ŘEČI SE SLOVY SVÝMI: DOUFÁM, ŽE SE NÁM TADY NEPOKOUŠÍTE JEZDIT NA KOLE ? ŘÍKÁM MU, ŽE TAM SEM TAM PROJÍŽDÍM, ŽE TAM I DÁVÁM, A NEJEN TAM, KDYŽ MŮŽU, BEZDOMOVCŮM KLEČÍCÍM NA ZEMI DO ČEPIČEK DROBNÉ.. POLICISTA TEN MI NA TO ODPIVÍDÁ: ,,NO, TÍM SI TO JEŠTĚ ZHORŠUJETE". S VÝHRŮŽKOU:,, JESTLI VÁS PŘÍŠTĚ CHYTÍM.. A BYLI OBA POLICISTÉ V TRAPU, PĚŠKY. ROZLOUČIL JSEM SE S PRODAVAČEM OBRÁZKŮ, A DOJEL JSEM POLICISTY, S OTÁZKOU TOMUHLE, ABY MI VYSVĚTLIL, JAK MÁM CHÁPAT JEHO PRŮPOVÍDKU O TOM, ŽE KDYŽ BEZDOMOVCŮM, ČI PROSTĚ LIDEM V NOUZI ŽEBRAJÍCÍM, DÁVÁM TU A TAM DROBNÉ, SITUACI SI ZHORŠUJI ?
POLICISTA OKLASIFIKOVAL DLE SVÉHO ÚSUDKU MOJE ZDRAVÍ, A ODVĚTIL, ŽE DÁVÁNÍM PENĚZ LIDEM, I BEZDOMOVCŮM, JE PODPORUJI V NEZÁJMU O PRÁCI. 
NO, TAKOVÝTO ŠLENDRIÁN RÁDOBY  PARLAMENTNĚ FAŠISTICKO NÁZOROVÝ,

BYŤ V UNIFORMĚ
I POLICEJNÍ, 

ČESKÀ REPUBLIKA

!! NEPOTŘEBUJE  !!
~~

ZÁKON
V KOSMU.. NA ZEMI PLANETĚ
**JSEM JÁ**.

**JESUS**KRISTUS**
(**JIŘÍ**)
~~~
A PAK JSEM JI UVIDĚL.  

VÍLU.

HEZKY, MILE, SE NA MNĚ,.. TO JAK TÓ VÍLY UMÍ.. USMÁLA :-)

~~~
NĚKOLIK FOTEK z dnešních Mých cest:
Karlovo náměstí Praha:


Staroměstské náměstí, Praha:

Další fotky dnešní
 z hlavního města ČR, Prahy:


Náměstí I. P. Pavlova směrem na Karlovo náměstí

Štěpánská ulice:

Další fotky z centra Prahy:







Praha, Hradčany:

Parčík v Praze zase:

A zase Hradčany:

Praha, Újezd:

Praha, několik metrů od Karlova mostu:

Praha, před střední zdravotnickou školou:

Praha, další foto:


~~~








Populární příspěvky z tohoto blogu

!!! Evropa ( *ZAJISTÉ NEJEN EVROPA) se mění pod vlivem globálního oteplování. Zpráva ukazuje největší hrozby !!! — ČT24 — Česká televize